Vi ger inte upp!

Precis varit ute och joggat med syrran! 4 varv idag, vi brukar ta 3 bara ;) hihi!
Så vi avancerar :D
Fast Mimmi tog faktiskt 5 varv, hon är alltid steget före den jäkeln!
Kom hem och här tog det inte slut inte, körde lite mage, rygg och armar också, sen en rejäl stretching efter det. Men det är så skönt, man känner verkligen att man lever!
Så nu har jag alldeles precis ätit en smoothie, jag måste ha något på kvällen annars så stejkar min mage under natten. Men jag försöker att inte äta på minst 3 timmar innan jag lägger mig.. men ibland blir det 2 bara ;)
GI experten Ola Lauritzons ord sitter inpregade i mitt huvud "ät inte på 3 timmar innan läggdags", men ibland fuskar nog han också ;)

Take care!

Kommentarer
Postat av: Josephine

ojdå! Då är jag illa ute, för jag äter ALLTID på kvällen :S

2009-05-26 @ 09:56:22
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0