vilket slöseri

Precis kommit hem från mormor, hon bjöd på lite morsdag mat :) Egentligen är det väl vi som ska bjuda, vi som inte är mammor, men hon fick en god parfym av oss istället :)

Kollar Gossip girl nu, sen ska jag se Bones 20.00, sen ska jag nog gå en lite promenad. Känner att jag behöver röra på fläsket. Så himla typiskt att jag är i "den delen av månaden" just nu precis innan klassfesten, kommer fan gå upp 10 kg denna veckan, redan ätit chokelad och godis idag.. och samma hela helgen för den delen. Här vill man känna sig lite så snygg till återträffen, men istället kommer jag att komma helt svullen med ett chokelad i fickan och en mage som är större än pattarna. Tjoho!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0