applikation

Jag kom på en rolig idé att sätta mina high heels på dom fula hyllorna istället för en massa skräp bara ;)
Jädrar vad jag har städat mitt rum, nästan som helt nyinflyttat!



Men nu är jag trött, haha.
Börjar inte jobba förrens 16.00, skönt, men man blir så jäkla seg av att bara gå och vänta. Hade ju ifs kunnat dra med mig någon & fika i stan under dagen, men det kom jag på precis, så det är lite för sent nu kanske.

Man kanske skulle gått ner till stan idag?
Läbbigare är det bara när man ska gå hem på kvällen, det är jag inte lika intresserad av då det händer typ tjugohunda överfall i stan och vid vårt område nuförtiden! Jävla getto har det förvandlats till!

Nä, en liten mumsbit i magen hade varit gott!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0