inställt

Ja, min syster och jag skulle ta en heldag i malmöstad idag. Men tyvärr har lillasyster råkat ut för biverningar efter svininfluensasprutan som hon tog igår. Antagligen (förhoppningsvis) är det influensa hon fått och inget annat. Jag tänker ju direkt på hon som helt plötsligt bara kunde gå baklänges? Sånt är crazy ..


Så eftersom jag är ledig hela dagen ska jag bara göra det jag egentligen tänkt göra innan Malmö kom på tal.. Baaaaara ligga framför tv:n .. heeeeeeeela dagen också hade jag tänkt.


Bosse har blivit VÄRSTA BOSSEBUS! Han är så jäkla hårdhänt också! Han har bitit hål i flera av mina tröjor, den bitska jävelen :)
Men han är söt ändå .. ;)


Och han har fortfarande inte växt till sig ..
Josse vet du vad jag tror, han var nog minstingen i kullen så mamman kanske stötte bort dom båda för det? Bosse- den svaga länken ;) hahah!
Han väger faktiskt inte ett kilo ens inu ..
Men vi ska nog göda upp honom ;)


.Sofie

Kommentarer
Postat av: Josie

Vissa kisar är mindre ju, alla utvecklas ju olika snabbt :) Kan du inte ta hit bosseliten så dem får leka, om det går hehe Alex är också buuus, bits och rivs, men söt ändå så vad ska man göra? hihi

2009-11-04 @ 10:45:20
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0