18 and life

Ska till jobbcoach nu ..
Det är faktiskt väldigt bra möten, känns som att dom gör mer för en än vad arbetsförmedligen nånsin kan?
Men kan dom hjälpa mig att hitta ett heltidsjobb istället för 3 olika jobb? :) Let's se ..

Blev bjuden till Emelie N idag, tjejkväll -vilket betyder massa vin och munnar som pratar över varandra hela tiden :) Men tyvärr kommer jag att stanna hemma idag. Är inte hemma från jobb förrens närmare 8, sen ska jag upp och jobba imorgon också. Och som den latmask jag är så tycker jag att jag borde varva ner framför idol ikväll istället ;)

Lite krydda till vardags?


Nä aldrig i livet att jag går med 12 centimeters till vardags .. haha!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0