Att vara en loser

Sitter helt svullen i ögonen här nu.
Har varit så ledsen inatt ..
Plus att något bilalarm har tjutit hela natten så jag har i princip somnat till det biiiiippande ljudet!

Ska öppna T.H idag själv, ja eller jag ska vara helt ensam idag. "Tur" att det regnar för då kanske dte inte är så mycket folk, så hinner jag istället göra det som ska göras och förberedas för veckan.
Men samtidigt är det "otur" om det inte kommer folk .. för det måste ju säljas ..

Gårdagen spenderade jag hemma bara. Det är för mycket för att jag ska orka något just nu.
Jag har gråtit hela natten för att jag känner att jag prioriterar fel saker hela tiden. Jag umgås knappt med mina vänner, krånglar alltid till det för mig själv, tar på mig för mycket och är för snäll. Jag önskar att jag hade kunnat säga ett rakt "nej" eller bara vara tydlig direkt istället för att "bara göra fel hela tiden". Man känner verkligen att man blivit äldre, vännerna försvinner (vilket säkert är mitt eget fel), jobbet blir ens liv, man oroar sig bara för framtiden istället för att leva i nuet. Detta är bara liite av de saker jag tänker på. Jag vill vara bättre på att höra av mig, jag vill vara bättre på att lösa saker. Inte bara dra ut på allt. Enligt min jobbcoach är jag ansvarsfull och tar tag i saker och ting. Men vem lurar jag, mig själv?

Ikväll kommer jag att komma hem med något som får mig att tänka på annat iallafall.
Och jag hoppas att Josse eller hennes syster tar den andra .. :)
Så slipper jag ha ont i hjärtat, bokstavligt.



Kommentarer
Postat av: kajsa

hjärtat, du har och kommer alltid ha mig vid din sida!<3 Du är aldrig ensam!



Har ni hämtat missen nu ? :D

2009-10-12 @ 10:38:09
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0