Vardagslyx

Precis hemkommen, så jag ska snart gå ner och ta en varm och god kopp kaffe! Och självklart måste jag ha lite mat i min stora mage (kräver mycket) haha! Seeen, ska jag börja jobba kl 16.00. Eller var det 15.30? .. Får nog kolla mitt schema ..

Min mormor vann ett resekit i en TA tävling (hon är med i alla tävlingar du kan tänka dig) ;) Det var ett resekit från Yvonne Ryding, ni vet hon svenskan som vann Miss universum en gång i tiden (fööör länge sen för att minnas), tydligen sysslar hon med hudvårdsprodukter idag.
Iallafall, jag fick kit:et eftersom hon hade vunnit tävlingen i mammas namn (och mamma ville inte ha det), men det verkar vara riktigt bra? Har använt det igår och idag och jag känner mig redan 10 år yngre ;) Skämt å sido .. vem vill va 10 bast liksom haha.



Nä nu kurrar det i mavven !

tjongballong!

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad ska lilla soffeloffan göra i morgon? :) Miss u!

2009-10-09 @ 23:49:33
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0