Another day in paradise

Lördag! Ja inte för mig, jag ska bara vara hemma och dö i soffan! :) haha!
Köpte en jättefin (fast ful egentligen) tröja idag, nöjd och glad är jag!
Skönt nu när man jobbar på Vero Moda med lite rabatt .. för här har vi en fatttig riddare :)


(lite rufsiga ögonbryn, men skit i det, haha)

Ska även tjäna lite extra slantar på att passa en liten pojke vid namn Vincent, så visst får man unna sig lite nu när "allt löst sig".
Jag behöver bara 1 dag ledigt nu så jag kan hämta lite ny energi! Men man ska inte klaga, varje dag är pengar, och pengar är tyvärr det som styr livet. Så då får man helt enkelt göra jobbet extra roligt så man känner att man lever! -Jonglera lite med några nötter eller nått ;)
Godkväll mina damer och herrar!
Tjo flöjt!
/Sofie!

Kommentarer
Postat av: Josie

Du är en kämpe!! :D GO SOFIE!

2009-09-12 @ 18:54:00
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0