En trött nöt

Är jag trött eller är jag trött?
.. Trött.

Stängde affären själv idag- för första gången. Hoppas bara att jag gjort allt rätt. haha.
Det är inte lätt att veta allt efter så kort tid. I skoaffären dröjde det minst ett år innan jag fick sköta pappersarbete och 2 år innan jag fick egen nyckel .. Så undra varför detta känns tidigt efter 4 dagar?

Jag är så himla sugen på godis, godis godis godis! Så imorgon ska jag faktiskt unna mig en hel påse helt för mig själv :) Jag är ändå inte hemma förrens ca 8 så då är det lagom att hotta sig i soffan med lite gottis- framför idol såklart!
Vill någon joina mig så skicka ett litet mess :)

Det känns så himla konstigt, just om jag nu ska jobba varje helg. När ska jag festa? På onsdagar eller? Nä det känns konstigt att gå ut en onsdag, jag känner mig som en alkis då. I am going to be a no lifer!
Dom flesta vet väl om att jag inte kan stiga upp "dagen efter", så det är inte ens på tal att jag ska festa en helg när jag ska upp dagen efter iallafall. :) hahaha! .. Fast man kan ju testa?

Nä, sängen kallar. Och min bok, hyptnotisören, den blir det väl ett kapitel av .. eller två.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0