Flitig

Ja, jag känner mig flitig då jag verkligen tog tag i detta med jobbcoaching direkt. För en jobbcoach är vad jag ska ha, en som ska hjälpa mig att hitta ett heltidsjobb. För resten klarar jag själv (om man får vara så självsäker?).
Jag har mailat och ringt till olika företag och hittade faktiskt ett som har ett kontor här i Trelleborg bara några gator ifrån mig. Så nu hoppas vi att dom är bra där också :)
Tänkte att jag kanske hinner inom Arbetsförmedlingen idag och lämna "mitt val" så slipper jag köra ner på fredag mellan kl 10-11. Då kan jag sova istället :D haha!

Ska följa med älskling till sjukhuset imorgon, så jag nattar nog över hos honom.

Men nu är det dags för en kopp kaffe, sen får jag hoppla in i bilen igen!

Tjongballong!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0