Första dagen strular redan

Idag är första dagen jag är "arbetslös", visst, jag är extrasntälld hos Vero Moda, men på sätt och vis är jag faktiskt arbetslös för jag kan absolut inte försörja mig på ett extraknäck!
Jag hoppas hoppas hoppas så himla mycket att Denna lördagen ger mig mer än bara hopp! Jag håller Alla tummar och tår som jag bara kan!

Tänkte att jag skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen idag - MEN DET GICK INTE? Man måste först skriva in sig genom datan, men det gick inte. Det stod "ditt personnummer finns redan registrerat". Så nu har jag fått hålla på med att kontakta arbetsförmedlingens kundtjänst, väntar på ett svar från dem så jag vet vad jag ska göra? Jag måste ju ansöka om a-kassa idag, men det kan man inte göra om man inte är inskriven. Piss, vad gör jag?

Jag får iallafall äta lite frukost nu och ta en kopp kaffe annars lever jag inte.

Bye!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0