Happy feet

Hur ball känner man sig inte när man får så bra besked en helt vanligt tisdag?! :)
Tydligen så kan jag göra intryck, och jag är inte mer än migsjälv ;)

Veckan blir relativt lugn, jobb imorgon och fredag, sen lördag lite tjofadderallan kalastjohej!
Men jag väntar fortfarande på att en riktig helg ska komma snart! Jag behöver festa och dansa loss! (ifs så dör jag alltid när jag dansar för jag envisas vaaarje gång med att ta på mig minst 12 centimeters klackar! Men är man kort och rultig så får man fan ta till med något för att nå upp till dom andra :D )

Nä, usch vad tråkigt jag har det! Helt ensam hemma, och jag är inte ens trött! Nää, jag drygar bara ut tiden här tills jag kommer på något bättre! Kanske skulle jag bara tvätta av sminket och lägga mig och se lite True Blood helt enkelt?
JA!

Boo!

Kommentarer
Postat av: kajsa

berätta,berätta eller ring mig och berätta...:D

2009-09-29 @ 22:20:23
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag vill också veta!!! :P haha

2009-09-30 @ 22:50:53
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0