Hårt arbetande kvinna

Tjenixen!

Jag har ont i benen och ryggen, kan ju säga såhär, att det är inte en stilla stund på Vero Moda :) Heela tiden något att göra! Men DET tycker jag om. Tiden går mycket snabbare och man har mycket roligare när man håller både hjärnan och kroppen sysselsatt hela tiden :)

Sen kunde jag inte låta bli ..

Världens coolaste dödskallering från Glitter, och resten från Kappahl :)
Sen nu får man ju "valen rabatt" på Glitter för att man jobbar i köpcentret nu, haha! Fast det gäller inte alla, bara de butiker som själv väljer det.

Idag börjar idol, YUHU! Så har man lite att asgarva till ..

Uttagningarna är ju självklart det roligaste med hela programmet!

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan!

Ha en bra kväll
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0