Hat

(detta är ett hat meddelande så läs inte om du är på bra humör)
haha!

Alltså jävla helvetes a-kassa! Hur fan ska man veta var man ska skicka in sina papper? Det står inte nån jävla adress nån jävla stans?
Och hur fan vet man vad man har för skatt??????????? A-skatt, f-skatt eller FA-skatt? HUR FAN SKA MAN VETA DET?!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
Idioter är dom hela jävöla bunten!
Så jävla dåliga är dom på att ge information!? Inte ens internet ger mig något!
AAAAH, idag river jag på väggarna och hatar dom så JäVLA mycket!

Bli aldrig arbetslös! Gift in dig i nån jävligt tät familj istället och låt dom försörja dig resten av livet!
Man får verkligen ingen hjälp av dom som faktiskt ska hjälpa en, varken arbetsförmedlingen eller dom andra jävlarna!



Okej, såå nu har jag skrikit av mig lite! :)
Detta inlägg är inte personligt, bara ett litet vredesutbrott på mig själv för att jag inte vet vart jag ska skicka papperna eller vilken skatt jag har! haha!
Så om det skulle vara någon som jobbar på arbetsförmedlingen eller a-kassan som läser detta (tror knappast det men) så är detta bara ett vredesutbrott på mig själv! hahaha


Kommentarer
Postat av: Josie

Det är A-skatt du betalar :) det brukar stå på lönespecifikationen. Ibland skriver de bara skatt, ibland A-skatt, men det är A-skatt du betalar iaf.



Dina blanketter ska skickas till:



Handels a-kassa

Box 999

831 29 Östersund



Hoppas detta hjälpte. Det står på handels hemsida, men kanske lite klurigt att hitta?

2009-09-02 @ 20:14:53
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0