Jag ska bli en nöt

Vet ni vad jag ska göra torsdag till söndag? Jobba på Tasty House :D hahaha!
Jag blev erbjuden att jobba kvällar och helger, och eftersom jag så desperat behöver ett jobb så sa jag JA direkt!
Jag har klyddat så jäkla mycket med a-kassa och arbetsförmedlingen nu så nu hoppas jag att detta ger mig mer (trots att det är bajs arbetstider).
 Hade faktsikt förväntat mig att vara ledig i en månad nu och bara ta det lugnt, mysa jäärnet och lösa saker och ting, men så blir det icke. Men å andra sidan så kommer jag få lön nu så jag iallafall kan köpa lite roliga julklappar till mina nääääära och kära, istället för att behöva gå in i "tian" butiken, eller Erikshjälpen för att ha råd med att ge något överhuvudtaget! Så det kommer i rättan tid (trots att det egentligen är helt fel tid då jag hade behövt vara ledig av andra anledningar just nu).
Men vi ska se att detta blir bra för mig! Jag måste tänka på mig själv.

Vi ses i junglen!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Josie

När man väl kommit in på valen så kommer man aldrig ut ;) Men det är ju härligt att du fått mer jobb! Lite extra cash som man inte räknat med är alltid nice :) Var det Sandra du pratade med? Hon är supersnäll! Well, då ses vi ju :) jag jobbar heeele helgen.

2009-09-10 @ 09:48:48
Postat av: elise

haha men de e ju svin bra :D jag kommer ner å käkar lite nötter en dag ;)

2009-09-10 @ 18:07:34

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0