känna att man lever

Värst vad jag är uppe tidigt - på min lediga dag! Och vet ni varför, jo för att jag ska på möte med arbetsförmedlingen. Sånt intromöte som alla måste gå på .. TJOHO vad tråkigt! Men nu kommer jag iallafall upp och kan utnyttja hela dagen till fullo!
Måste ner till stan en runda sen också, fixa lite :)
Jag har hittat dröm-höstskorna på Åhlens! Men, eftersom jag inte haft ögonen öppna så har jag missat dom helt. Och nu finns inte min storlek kvar :( Det är väl surt som en citronajävel! När något väl finns i denna lilla stad .. Trelleborg, hello :)
Aja, min förlust, någon annans lycka! (jag ska leta upp dig med min 37:a) mohohohaha

Självklart har jag lite träningsvärk idag. Det blev step up igår, och satan vad det var roligt! Sånna hårda pass måste det vara oftare! Så man får känna att man lever!
Sen ikväll blir det core (mage, rygg). Så undra om jag kommer kunna gå imorgon? .. Don't think so ..
Jag kan ju bara önska att jag kommer kunna gå på step&styrkan imorgon också, haha!
Men eftermiddagen eller kvällen idag (vi får se vilket) tillägnar jag Kajsakavat! Vi snckade självklart ihjäl oss igår också, vi får aldrig nog av varandra ;)
Så nu kanske ska ta på mig något vettig?

Kram&hej!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0