Nervös morgon

Godmorgon!
Usch, jag är helt trött denna morgon. Grannarna är skitjobbiga vid halv 7, sen skäller grannhunden, sen kommer sopbilen.. Äeh, jag trodde jag skulle dö. Så från halv 7 till att min kl ringde vid halv 8 så la jag i princip och höll för öronen! Och jag kan inte sova med stängda fönster heller, för då svettas man ihjäl i mitt rum.
Inte konstigt att man har mordiska tankar ibland .. Dom föds ju någonstans ;)

Är lite nervös för Vero Moda idag :) Men det ska nog gå bra .. Är bara rädd ime jag inte jobbat i branschen tidigare. Man vill ju verkligen inte göra bort sig ..
Men iförsig, man lär sig av misstag ..
Jag hottar på ett leende och får visa den sidan istället!

Ska sätta igång en kopp kaffe nu så jag kommer igång!
Tuddiluuu!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0