Solen skiner på en höstdag!

Good morning!
Superhärligt väder idag, jag satt en kvart ute innan i en badenbaden stol och bara njöt! Redan röd i huvudet :D haha!
Ska kolla mitt konto nu innan jag börjar göra mig iordning (börjar kl 14.00). Måste se om det finns bara en liten uns av pengar kvar .. haha. Tror att jag iallafall ska ha en 300 spänn kvar. På något vis känns det skönt att inte ha pengar på kontot, för jag handlar inte en massa småsaker då. Fast jag börjar känna att min garderob är skittråkig, jag får ingen inspiration, ingen lust att klä upp mig när det bara hänger "en massa gammalt skräp" på galgarna! Så nu den 25:e när jag får både lön och semesterersättning från mitt gamla jobb så måste jag få lov att unna mig en shoppingdag :) För sånt gör mig lycklig ;)

Robin kommer nog ikväll, så det blir bara mys. Jag ser fram emot det faktiskt.. bara få snuffa på honom och sova på hans mysiga bröst :p

Nä, nu får jag göra vad jag ska innan jag ska sticka!
Ha en bra dag!
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0