sviker ännu en lördag

Gissa om det har varit mycket att göra på jobb idag? Jag vill inte ens tänka på hur mycket det kommer att vara imorgon. Sanne och jag ska sticka ner redan vid halv 12 så vi hinner göra några fler baklava fat. Gjorde tio stycken 1-1,5 kg fat idag, egentligen fler men dom såldes såklart. Men mest så att det finns lite klart så sparar man kanske lite tid. Jag är glad att jag slipper fira ramadan, eller hur säger man? För alla dessa kakor, åh helt för sött och sliskigt!

Kvällen blir bara lugn. Men jag måste säga att jag är väldigt sugen på att följa med Alexandra och Robert till A9 idag, men jag stannar hellre hemma med Robbie och äter lite Mcdonalds mauuud ;) hahaha! (ett steg närmare fetma) ! Robin har målat hela dagen (och gör det än) och jag, ja ni vet ;) Men det är trots allt bara lata undanflykter! .. och vi har inga pengar :D

Nä, nu ska jag läsa en bra tidning och bara slänga av mig hossorna och hotta mig i soffan! (Brukar jag göra det eller?) ;)

Tjongilong!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0