Att leva

Det är mycket som hänt de senaste dagarna/veckan. Men jag lever, jag är här igen :)
Livet är knepigt, och vår kropp är ibland knepig och vill spela spratt med oss. Ibland vill man bara skrika rakt ut och svära värre än en jävel! Men det går inte att låtsas som att inget hänt, som att "allt blir som vanligt" på en dag, för så är det inte. Älska varje stund du har kul, och njut av varje dag. - Det borde vara så alla tänker.
Och gör en sak, skratta varje dag. Leta fram nåt roligt på Youtube, eller gör en jävla ful min framför spegeln. Bara gör det och skratta lite:) Nåt jag gör när jag är hos Robin är att bajsa. Fy fan vad roligt det är att bajja på deras nya toalett, man sätter igång stereon, sjunger lite och läser en bra tidning. Att ett toabesök kan vara så roligt va?

Jag har iallafall tränat idag! KORS I TAKET! Och jag kan berätta att det var riktigt skönt! Skönt att säsongen är igång igen!
Tyvärr kan jag inte träna imårrn då jag ska jobba på Vero Moda till 18.00. Men hey hey hey, på torsdag är det nåt nytt igen!

Robin har köpt nya fiskar också, och visste ni att fiskar kan vara sociala? Röd oskar kan iallafall, dom vill hela tiden inspektera oss och följa oss. Sen när dom vill ha mat så suttar dom på rutan :D Man kan se hela tungan och in till magen nästan när dom gör så, hahahah!
Jag ska ta en bra bild och visa någon dag när dom gör så!

Och sen så börjar Heroes idag! Men jag undrar om det verkligen är en ny säsong? Eller är det bara repriser? Jag ska se i vilket fall!
Får väl lägga mig till rätta i soffan nu och slappna aaav lite.

/Sofie



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0