årets första

Årets första jorgubbar har jag ätit!
Både igår och idag har jag mumsat i mig! Det är så fruktansvärt gott, mums filibabba! Man (eller är det bara jag) som i princip bara äter jorgubbar om sommrarna, sen resten av året glöms dom bort. Eller i mitt fall så har det hetsätits jordgubbar så mycket under sommaren att man inte tåler det förrens nästa sommar igen :D


Ska träffa Therese vid 11, ska ut & gå i en timme sen lämnar hon av mig på Nikita, Malin ska pyssla med håret. Sen drar jag väl hem igen och väntar på att jag ska börja jobba 16.00.
Sen kommer Robin ikväll, han ska göra sista sittningen på tatueringen idag, spännande spännande :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Hej fina Sofie! Jag känner mig så värdelös som inte har hört av mig till dig, förlåt förlåt förlåt! Vill du ses något idag innan du ska jobba?



Klart att jag kommer och dansar cancan för dig ;) Annars så ska vi ha uppvisning på lördag på rådhustorget mellan 10-12.30 och kommer köra cancan-numret där också :)

2010-04-20 @ 10:33:06
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: C

Hhhrmmm borde vara förbjudet att frestas på detta vis! Jordgubbar nästa! :)


Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0