het på gröten

Godmorgon!
Sitter med turban, nyduschad! Robin ska in till Lund och jag försöker vakna till efter en hemsk natt!
Inte nog med att jag var Ronja Rövatrdötter i håret när jag gick och la mig (hårmodell igår), värre var det idag!  Mardrömmar, kokhett på rummet, dte slutade med att jag fick gå och hämta den gamla hederliga fläkten och kyla ner mig själv!

Men det är en ny dag idag! :)
Top Collection kommer eventuellt idag, aaaaaaaaaaah, gissa vem som kommer gå loss om inte jag??
Ska även in på Lindex och testa en vit korsett, ska man eller inte?
Hur snyggt är det inte med hög svart kjol, korsett, kavaj och lots of kedjor/halsband runt halsen?!
Nu börjar ju snart vinkvällarna på A9 som Alexandra sa ;) Då kanske man ska ha några klädesess i fickan?



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0