photowall

Blir jobb idag, 12-16. Satt imårse och skrev in schemat för sommaren i min kalender, fram till Augusti har jag fått! Helt galet ju! Men oj vad jag drömde mig bort till sommaren, till mina 3 veckors semester och till soooolen!

Och jag vill flytta hemifrån, blir galenpanna av att bo hemma ..
Trött på att "veta allt", gör det, vem sa det, du kan det, du gör det, vem är det, var är hon? Iiiiihhh, jag vet och kan inte allt .. -Så är verkligen vissa dagar!

Jag gör allt just nu för att komma någon vart, har fan redan hittat namn till mina barn, inredning till min lägenhet, och betalar redan hyra (till mamma, hihi).
Näää hää, Robin skaffa ett jobb så vi kan dra! :D

Denna väggen (eller liknande) ska vi ha i vårt "kontorsrum", haha!


Skitfräckt, man kan ta ett foto och trycka upp till fototapet, WOILA' !

Kommentarer
Postat av: Josie

EXAKT den fototapeten tyckte jag också om haha ;)

2010-04-18 @ 11:47:39
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0