vårens nackdelar

Godmorgon alla tuppar och kackel hönor! :)

Satt precis och funderade på varför jag gick upp så tidigt idag? Sen slog det mig, oj jag skulle duscha!?! Nu hinner jag inte för jag har redan börjat sminka mig. Känns onödigt att tvätta av det för att sen ta på nytt igen och dessutom då behöva stressa också, no no.
Så jag får helt enkelt vara lite smutsig idag! haha!

Hade en helvetes kväll och natt med min astma, varför kommer det nu?
Men jag gissar på allergi, pollen och att våren helt enkelt är här.
Så nu kan jag bara räkna med att jag de närmsta veckorna är snorig dygnet runt och måste ha min astma medicin nääära mig :(

Nä jag får väl fortsätta nu, sen jobbar jag på Vero Moda idag, så är det något så vet ni var jag finns :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0