dömd till att dömmas

Jag tror att någon har lagt en liten förbannelse över mig, viftat med sin lilla stav, eller kokat ihop en god gryta med lite gift i och gett mig i smyg.
Mina händer gör ont och nu spricker dom av kortisonsalvan, varje dag jag jobbar blir det diff i kassan, varje gång jag kör mot ett trafikljus blir det rött, jag blir kallad mesig, har gått upp 2 kilo, och har slösat waaaaay to much money på senaste.
Jag tror att någon måste fylla på lite bensin på mig, för host host här är snart all energi borta!

När jag var "yngre" brukade jag säga "gå fort och le mycket så är det ingen som ser att du är ful", har verkligen börjat känna mig som jag pratar just nu.
Och nu har jag gjort ännu ett fruktansvärt tråkigt inlägg för alla att läsa :) Jag läser själv inte bloggar där folk beklagar sig hela tiden, men jag måste dock säga att även om det är kul med läsare, så startade jag trots allt denna bloggen som en liten dagbok för mig själv. Ibland vill man bara inte prata med någon om hur man känner sig, man vill bara skriva av sig lite och lära sig av sig själv. Inga klappar på axeln, bara skämmas lite för detta inlägg dagen efter, sedan ta sig faaan på att man ska rycka upp sig!

Kommentarer
Postat av: Josie

Ska vi ta en tur i morgon innan du börjar jobba? Har redan glömt om du hade planer innan hihi men iaf, jag behöver komma ut i friska luften, så kan lika bra fråga, så kan vi skrika lite höstskrik så vi blir av med allt negativt?? :P

2010-08-18 @ 23:44:49
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Anne

Kallar de där riktig "peptalk" från att vända ner i skiten och se det positiva ur allting ;) Skit i diffen i kassan, säkert någon som gör det med flit när du inte ser på, att det blir rött är för att nån teknisk nisse står och slår om det när du kommer. Den som kallar dig mesig - kan själv vara mesig. 2 kilo (jag antar att kroppen behövde dom) och pengar är till för att sprängas, right? :D



By the way, so damn cute skrivit av dig i min bloggelicious :)

2010-08-19 @ 10:01:54
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åh söta du :) kram till dig och jag har också sådana dagar!!!!!! Många!

2010-08-19 @ 19:15:22

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0