gonna find a way to make it

Är så otroligt höstdeppig just nu! Va fan alltså, jag måste börja jogga igen, det är så himla skönt att springa av sig allt. Man är så slutkörd sen att man inte orkar tänka på något. Man är bara nöjd för att man är utmattad! :)

Jag har iallafall spenderat hela dagen i Malmö med mamma, vi fick ett litet ryck att åka iväg och göra något!
Fick med mig hem 4 nagellack, ett par strumpor och ett linne, haha! Hittade förutom ett orange nagellack världens coolaste nagellack, isadora har släppt en liten kollektion som heter "Graffiti nails".




Man tar först och målar vilket lack man än vill ha (jag tänkte ta guld eller silver under) sen när det torkat lägger man enkelt ett lager med "graffiti färg" (jag valde själv svart färg). Sen krackelerar det sig av sig själv, alltså den svarta färgen spricker så man ser färgen undertill. Verkar ascoolt, synd bara att jag la ner så mycket möda igår på att måla både finger och tå nagler med en annan färg :/ Fick ett litet nagel kit av Robin som jag skämde bort mig själv med lite igår ;)


Kommentarer
Postat av: Anne

: Au tack :) host, snörvel oorgh jaaa! meeen den är redan upptagen nu juu!! :/

2010-08-08 @ 20:35:48
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0