närkontakt

Åh vad härligt med sovmorgon! Älskar att bara kunna ligga i sängen, och inte behöva bry sig, bara dra sig ;)

Igår såg vi filmen Närkontakt, tyckte inte alls att filmen var bra, men den var äcklig på andra vis.
Men ändå skulle my mind spela spratt med mig! Kunde inte somna (vem vet om det var en ailen i rummet liksom?), vaknade flera gånger inatt och varje gång var jag rädd att jag skulle se eller höra en vit uggla. Fan vad töntig mitt innersta är ;) haha!

Nä, om man skulle ätit lite frukost nu?

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad ska Sofie göra ikväll? Vet du vad.. jag vill åka och tatuera mig NU! hahah Crazy!

2010-08-14 @ 13:12:44
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0