ouutsshh

Det är så fruktansvärt irriterande att vara förkyld, frysa som en isbit, ha ont i huvudet, men ändå vara tvungen att göra sig ordning.
Vill ligga hemma idag, ladda iför imorgon och bara samla nya krafter .. Haha, usch vad ball jag låter då?

Kollar lite PH just nu, väntar på att middagen ska bli klar, sen är det dags att dra sig till stan.
Tror inte att det blir mer här idag, men jag har gjort ett litet kollage på lite nytt ifrån Cocoo.se som ni kan "lukta på" under tiden ;) Nyckelringen speciellt vill jag ha .. jag vill ha .. jag vill ha .. Kan jag få ha?

Kommentarer
Postat av: Sissi

underbara smycken

2010-08-27 @ 18:11:10
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0