Spiro pro te

Fick precis en liten ångestattack, hatar när datatekniken är smartare än en själv ..
Ibland blir jag så arg på mig själv, men jag vill så gärna klara av saker själv, våga testa, slippa fråga om hjälp, men ikväll skulle jag ha bett om hjälp!
Men fan glad kommer jag bli när jag får hem mina världens vackraste Dany ...


Jag är kokhet men fryser ändå, himmla tur att jag är ledig denna helg!
Men visst önskar jag att Lisa inte skulle jobba denna helg så hon och jag kunde dratt till Köpenhamn ikväll istället!
Lisa har lovat att visa mig hur man "festar", riktigt festar! haha ;) Vem blir inte nyfiken då?

Något som inte alls har me dinlägget att göra är att min syster ska tatuera sig på tisdag! Hon och jag ska göra samma tatuering "spiro pro te" över revbenen!

(texten på bilden är bara en kladd)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ;D

2010-08-14 @ 00:08:32
URL: http://malinfoto.webblogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0