lämna detta året med hyffs!

Helt ärligt, dessa dagarna har inte varit några höjdare. Folk/kunder har betett sig som fan på jobb och idag var droppen. Det finns de som är så respektlösa som jag inte trodde fanns! Att krypa in under ett nerrullat galler för att hinna handla det sista, att svara "jag vet" och vända ryggen till och leta efter mer att handla när man artigt säger "vi stänger tyvärr nu" (med ett halvt nerrullat galler! AAARRRGGGH! VAD ÄR DET MED ER ERA HYENOR!?

Idag var jag den satmara som bor inuti mig, hon syntes .. yee hheeello po daaaj!

Men nu är det faktiskt nyårafton och all stressen har lagt sig! Jag sminkar mig och syster för fulla muggar, fixar frissorna och lyssnar på musik som får en våldtäktsman att dansa! ;)

GOTT NYTTT ÅR ALLA NÄRA OCH KÄRA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaa.. Jag undviker alltid mellandagsreorna..litar inte på mig själv längre, efter att engång förmycket blivit omkringknuffad av reagalna tanter, och fått en riktig "meltdown" =S

Önska dig ett Fabulous year 2011 !! =)

2011-01-01 @ 09:58:55
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0