livets gång

Lilla farfar somnade in inatt, men detta är livets gång och ingen lever för evigt. Förutom Edward och Bella ;)
Jag kommer fortsätta som vanligt här ändå, tur att jag är ledig idag, hinner man smälta det lite.

Jag var förresten nere hos blodbussen häromdagen, ska bli blodgivare :) Äntligen, hehe.
Har sagt det så länge, men tiderna bussen varit här och jag varit ledig har i princip aldrig matchat. Men nu så!
Man får aldrig glömma att imorgon kanske det är jag själv eller någon som jag håller kär som t ex är med i en olycka och inte överlever pga att det är blodbrist?! Och just nu råder det blodbrist i hela sverige .. Jag gör det mesta jag kan iallafall.

Kommentarer
Postat av: Josie

<3

2010-12-02 @ 23:52:16
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0