somebody is maaad . . .



Hemma nu. Känns som att jag är arg hela tiden, såfort jag lämnat jobb vet jag att jag bara ska hem och vara arg.
Jobb är enda stället just nu där jag får "koppla av" i huvudet, på ett annat sätt. Jag får iallafall glömma allt annat.

Jag spyr på att behöva gå hem. Hatar att behöva leva i detta liv i denna tid, varför finns det inte bättre jobb till oss? Ska man bo hemma tills man är 40, bli en sån som man retade när man var yngre? " ååh, han är typ 40 och bor fortfarande hemma hos mamma".

Nää, nu sticker jag till Willys och handlar istället i min skitkassa bil som inte tåler snö :)


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: det var så lite så! hoppas du hittade något sedan tjejen :)

2010-12-06 @ 18:06:18
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Snällt :(

2010-12-06 @ 21:49:56
URL: http://arndtmimmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför flyttar du inte hemifrån då?

2010-12-06 @ 22:16:14
Postat av: Moster

(L)



2010-12-07 @ 06:34:46

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0