offer för trycket

Förresten, vi hade skittrevligt i Fredags! Hallåe, det kan jag inte glömma att säga något om! :)
Men jag säger såhär, vill du slippa att magen rullar några varv så drick inte bubbel, rödvin & F*** me i'm famous på samma kväll ;)

Känner att jag har lite huvudvärk just nu, aj aj ..
Sitter och tänker på att jag vill in till Malmö, men jag har noll pengar ..
Det finns så mycket jag vill ha just nu, jag blir nästan galen :)
Men jag ska ta allt jobb jag bara kan nu, för jag behöver pengarna .. gärna på rullande band ;)

Men jag får nöja mig med att sysselsätta mig på andra vis just nu. Jag ska t ex börja jogga nu när snön äntligen töat bort (mestadels), sen fick jag två SKITbra böcker av min "svärmor" igår :) Dom kan man också hämta inspiration ifrån!

GI boken är den bästa av alla dessa böcker jag sett!
Recepten får en att känna sig nyttig, och inte bara som ett bantingsoffer!

Kommentarer
Postat av: Josie

Du har en finfin svärmor du :) de där recepten såg övergoda ut!! mmmm maat!

2010-02-28 @ 18:14:50
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0