dille

Åh jag har fått dille på en halsduk som jag vill haaaa ! Jag är till 80% säker på att den är ifrån MQ, och självklart finns den inte kvar i vår lilla stad. kanske Malmö?
iiih, ha ha ha jag vill haaaauu!



Godmorgon förresten :)

Ja det är väl jobbigt när man har fått dille på något man vill ha, också är man självklart försent ute - igen !
Men men, jag får väl hitta något annat. är det meningen att jag ska ha halsduken så finns det ett ex kvar till mig i Malmö någonstans ;)

Idag ska vi på Glitter börja städa butiken, hoppas nu att byggarna är klara i tid !
Jag vill ju egentligen vara ledig lördag, för annars kommer jag att jobba 17 dagar i rad. Förstår ni 17 dagar ...
Men det beror på byggarna, och självklart hur snabba vi är ..

Dags för lite frukost kanske?


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0