Feeling like P.diddy

Trött, mensvärk, håret skojar med mig, blev tvungen att vakna ifrån den mysigaste drömmen på länge, och jag har ingen inspiration till vad jag vill ha på mig idag!

Hottar i mig en kopp nu, börjar jobba kl 13.00, så jag måste verkligen lägga på ett kol nu... Men jag orkar inte. Jag vill bara vara hemma idag och bara umgås med den som förstår mig bäst - Jag själv :)

Shit jag måste nog gå på toa också .. nr2.

Igår mötte jag iallafall upp Josephine för en kopp kaffe, sen hakade Kajsa på när hon kommin in till Trelleborg igen. Kajsa ville ha skaldjurssallad, men jag och josse, vi är inte klena! Vi slog på kinamokkamat! ;) Yummie!
Snabbt som fasen hem, i med maten i magen och sen drog snacket igång. Vi skulle kanske kunna slå rekord?

Nä nuuuu måste jag SKYNDA mig!
Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Provade du mascaran? vad tyckte du ? :D :D <3

2010-01-13 @ 13:02:16

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0