a wrap everybody

Min hals tar livet av mig ... Gnäller som en "riktig man" gör, för dom gnäller :D
Fy alltså, morgonen är värst, är yr, hostar ihjäl mig, och hostan sitter låångt ner !
Trodde att det skulle bli bättre efter några dagar? Här är det sämre ..

Ösregn idag, så himla tråkigt!
Hoppas verkligen att det slutar regna sen! Vi ska ju ut ikväll!?!?!!

Hatar att jag måste jobba när jag mår tolle, hade behövt sovmorgon idag!
Men jag ska bort imorgon också, tiiidigt på morgonen vill jag understryka ..
Men jag ska ta det med en nypa salt, ska visa att jag inte är gammal, jag klarar det :D Jag har fortfarande gängerna i mig som man hade när man var 14 och festade varje heeelg! Plus mitt i veckan?! Undrar om inte jag hade nån skruv lös då?

Vår nyttiga wrap i Köpenhamn igår

Fast den blev inte så nyttig då vi åt (eller jag och mimmi åt) varsin belgisk våffla efteråt! hhaha!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0