flopp!

Jag förstår verkligen att Anna Bergendahl inte gick vidare i kvalet!
Missförstå mig inte, jag tycker tjejen är kär, jag gillade henne i idol, men att representera Sverige i en sån stor final/tävling med en sån låt - EH NÄ!

Jag var så jäkla förbannad dagen då hon vann Melodifestivalen, jag svor och förbannade tjejen och svenska folket som kunde skicka vidare henne! Vem röstar i dessa tävligar idag liksom? Är det bara fans och tonåringar? Jag ska inte säga något, jag ville så gärna att Salem Al Fakirs bidrag skulle vinna, men jag röstade inte på honom för att det är så jävla dyrt att rösta.
Men seriöst, denna tävlingen har urartat, i sverige iallafall ..

För var det schlager, glitter och glamour! Idag är det tonåringar och trubadurer som står på scenen .. Fy fy sverige!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Sofie. Jag håller med dig totalt. Melodifestivalen har spårat ur totalt. Jag tyckte också att Salem al fakir skulle vinna men det är som du säger, helt för dyrt. Hoppas att dom tar åt sig av detta misstag tills nästa år :) kram

2010-05-31 @ 00:02:08

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0