icarus

Hunnit fixa lite idag, förutom att Nordeas internetbank inte funkar.. men räkningarna klarar sig i några dagar till :)
Börjar jobba 16.00, vissa dagar är det superskönt att jobba så, man hinner mycket innan jobb (speciellt om amn blir väckt kvart över 8 av att grannarna bankar och borrar i väggen).

Ledig imorgon, bytat min lediga dag på torsdag till imorgon, och efetrsom detta är enda dagen jag är ledig förutom söndag fram till studenten, så måste jag åka in till Malmö imårrn igen och fixa ALLT!
Panik i huvudet eftersom man har en syster som inte önskar sig någonting;) Så hon får fan nöja sig med vad jag hittar .. haha!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag kan inte hjälpa att jag inte vet :( ANVÄND DIN FANTASI :D

2010-05-25 @ 15:27:56
URL: http://arndtmimmi.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0