Layla, you got me on my knees ..

Vilken otroligt tråkigt dag! Sitter just nu med en kopp kaffe, ska försöka göra mig iordning för att gå en långrunda om en liten stund.
Känner att det vore skönt med lite musik i öronen och lite tid att bara tänka.

Det blir ingen dejt idag, Kajsas mormor snodde henne från mig :)
Kajsa som är födelsedagsgris på Tisdag! Glöm inte det nu va! :) (försöker påminna mig själv lite här) haha!

Jag som trodde att våren kom tillbaka imårse då solen sken för fulla muggar! Men icke! Gråmulet och kallt nu igen! BLÄ, våren var tog du vägen
Så det blir ordentligt med kläder om jag ska ge mig ut i detta!?


Kommentarer
Postat av: Josie

Du kunde kommit till mig! :) hihi

2010-05-09 @ 23:24:45
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0