lördag

Godmorgon! :)
Börjar jobba 11.00, rätt så lagom en tråkig dag som idag. Regn och rusk hoppas jag går över till strålande sol idag!
Syster ska på bal, jag får ställa upp och sminka, älskar att göra andra fina :) Älskar att se perosner jag tycker om se sitt bästa ut och bara stråla! :)
Kanske skulle tagit tag i mig själv, sparat lite pengar  (utöver vad jag redan sparar, haha) och kanske tatt tag i det här med en liten utbildning i smink, och sedan köra på stort och satsa på en utbildning i större utsträckning?
Tål att tänkas på iallafall då det kaaaaaaaanske kan bli en flytt till sveriges näst största stad?

Vi hade supertrevligt igår, 4 tjejer, lite rosévin, god mat och god stämning... I love it!
Vaknar upp idag och får reda på att min chef (på ett av mina jobb, haha) fick barn igår! Det är en känsla? Jag vill också ha barn .. fast en annan gång. Haha, min lilla Lily får vänta några år till tror jag ..




Kommentarer
Postat av: C

Ja, barnsuget ökar helt klart med åren ;)

Ha en härlig lördag!

Kram


Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0