när man snackar för mycket

Sitter här lite halvvaken just nu, precis fönat håret och väntar på mitt kaffe.
Det blir en kort jobbdag idag, sen bara lugnt framför tv:n kan jag berätta. Förkylningen har blivit mycket bättre, så forthoppningsvis är jag kry som en nötkärna i veckan! YUHU!

Nästa vecka bjuder på en massa mys, sen helgen bjuder på Kristall, I guess. Hur mycket har man inte att se fram emot då? :)
Och jag ska äntligen få träffa min Kajsa bajsa, lord vad det var längesen vi fick snackat ut! Har en hel sopsäck med skit att berätta själv kan jag säga :D

Nu är kaffet klart, och jag har slut på fantasi.
Detta har blivit värsta "dagboks" bloggen för mig, jag bara snackar en massa som vanligt .. hahaha!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0