Sommarplåga?

Natteravn är just så skitbra! Men om några månader när den spelats sönder .. YES, sommarplåga tror jag!

Idag blir en sjujäkla lång dag att jobba, min kropp värker av allt hostande, något bra i plågan är att man iallafall får lite extra magmuskler av att hosta som en dåre ;) hahaha! Känner mig gaaanska biffig just nu ;) (inuti, det syns inte utanpå) haaaaaaaa hahahah!

Och solen skiner lika vackert idag som igår, kan du göra det nästa vecka också solen, då jag har några dagar ledigt? Och studenten, glöm inte den! Lys som aldrig förr då så det inte blir som förra året :D

Nu är frågan, bang or no bang? Hälften säger nej, hälften säger ja!?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lugg ellor inte? :)

Postat av: Josie

BANG! ;) Tror nog att du kommer känna så här först "nää, vafan har jag gjort?!!!" och sen när alla säger att du är SUPERDUPERFIN i lugg så kommer du känna "aah, asså jag är så jävla snygg i min lugg!" hehe så tror jag :) Och jag vet att du kommer bli jääättefin i lugg :) om inte på mig så lita på Malin! :)

2010-05-21 @ 17:46:14
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du har ju velat prova lugg så många gångger :) Go for it! :D om du inte gillar de kan du alltid sätta upp ochdessutom växer ditt hår ju som ogräs så puff så har du lång lugg igen ;) <3

2010-05-21 @ 21:20:59

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0