sömnbrist

Heldag i Malmö! PHU! Nu är jag mega trött, sov väl högst 3 timmar inatt då jag för första gången i mitt liv skulle testa absolut torr .. ååh, tortyr! Kliade och sved hela natten, helt crazy vad hemskt det var!

Fick shoppat en del fint, ska visa sen, don't worry  ;)
Fick se och hälsa på Elin Kling och Emsedge, hur snygga är inte dom? Jag är vanligtvis inte blyg men när Elin sa hej till mig så blev jag som ett barn! hahahah!
Antagligen är det för att man ser upp till personen och inspireras väldigt mycket av henne i hennes blogg. Läser ju bloggen dagligen för jag vet att jag alltid hittar det nyaste och snyggaste där. Kul är deeeet att Elin inte är någon  uppblåst typ, utan tvärtom, superkär, supersöt, och nere på jorden - det intrycket fick jag iallafall! :)

Nu ska jag svepa lite te, se lite tv, sen kallar sägen!

Återkommer kanske lite senare om jag inte somnat i soffan :)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0