i min ficka

Fyy föör .. vem är vaken nu? Jag är tvungen att vara vaken eftersom jobb kallar, men det är sinnesjukt att man är uppe innan tuppen.

Kommer att jobba heldag idag, det betyder även att det nog inte blir fler inlägg här. Men jag har "kollat upp" nu att jag kan börja med att beställa min iphone4 i december ;) Så i januari månad kan ni säkert räkna med ett och annat mobilblogg inlägg från jobb ;) Fan vilken hypad tjej man kommer bli då ;) Jag som fortfarande springer runt med fulaste mobilen i världen. Här har ni bettan .. tappa inte hakan, ordspråket "sådan matte, sådan hund" stämmer inte denna gång, hahahah!



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja!förut tänkte jag lite att det var för stressigt att träna, men det finns nästan inget bättre än att träna då man är stressad :P

2010-10-21 @ 08:16:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0