sagan om stampe

HOLA AMIGOS!

Idag är det kanelbullens dag, och gissa vem som just nu sitter med en i handen? WHOOPPAA! ;) MOI!
Mums mjau mm!

Ledig idag, det är så skönt att jag inte tänker ta av mig min "pyjamas" på hela dagen ;) Ska bara vänta tills det blir mörkt igen så är jag redo för sängen hur snabbt som helst ;)

Måste berätta en lite rolig sak som hände igår. Jag och mamma skulle gå en liten runda, mitt i hela sprang en liten kanin förbi oss i full fart! Mamma och jag höll på att skratta ihjäl oss för vi blev dö skrämda, sen när vi kommer lite längre fram så sitter kaninen i gräset bara. En grå vädurs kanin, och djurvänner som jag och mamma är så kunde vi inte bara låta den sitta där, tamdjur dör i naturen, speciellt kaniner är lätt byte. Så vi gick fram till den, och den lät mamma ta den i famnen. Så vi bar hem den :D hahahah! Fick ringa polisen så dom skulle skicka någon att ta den, lilla stampe .. Den kunde självklart inte bo här, men söt var den ;)




Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0