something for you?

Vaknade av ett samtal från jobb, pigg som en lärka hoppade jag upp ur sängen och bestämde mig för att överraska Robin och baka scones. Men vad säger inte den jävulen när jag kommer in till han jätte gullig och berättar att jag bakat scones? "Kan jag vänta liite, ska bara sova liiite till". update: Han har fortfarande inte vaknat!

Jag åt iallafall med gott samvete :)

En sak jag kom på att jag glömt följa upp är min ögonfransböjare från Shiseido. Den är sjukligt bra! Mina ögonfransar har blir mycket starkare och längre av denna för det går nog inte att knäcka den mjukaste fjädern med denna. Perfekt resultat med 3 smååå små böj. Man behöver inte ens trycka när man ska böja fransarna, räcker fan bara med att nudda den lite, haha!
Så blink blink *




Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0