tell me what you know about dreams

Helllooo!
Myycket bättre med förkylningen, skulle nästan vilja friskförklara mig ;) Med lite host, snörvel och ett tungt bröst överlever väl alla?

Efter jobb igår blev det en "meet up" med Kajsa, och även Lina kom. Klänningar och kjolar testades hejvilt, och efter att jag inte hittat ett jooota så började de bubbla lite i hjärtat. Fina såpbubblor bildades när Robin på MQ visade mig en ny väska de inte lagt ut i butiken än. ÅH, BUBBEL BUBBEL, trots överpris kunde jag inte låta bli .. Speciellt inte när jag fick passa på att handla på Linas "friend rabatt" på 30% ..
Äkta skinn väska i croco .. Mäter 28*18,5 .. Smarta fack till kontokort och mobilfack.. Vem kan inte älska denna skönhet? Hahahahaha




Köpte även 2 nya "väsk plånböcker" (kalla de vad du vill) från Glitter.


Svårt att fånga de båda på bild efetrsom den första är i lack och den andra paljetter. Man måste se dom "in real life", så ta en tripp förbi Glitter ..



Kommentarer
Postat av: sandra

ja :(

2010-10-14 @ 12:32:47
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Anonym

thanks:)

2010-10-14 @ 15:25:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Josie

Ta det lugnt annars. Det är ingen brådska :) vill inte att du stressar ihjäl dig juu ^^



Klockan 8 hade jag tänkt annars. Eftersom jag också ska jobba så vill jag gärna hinna käka.



Ja, jag vet, du bestämmer själv vad du känner för :)

2010-10-14 @ 21:07:20
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0