förändring



Skor: Chapnlle
Klänning, diadem, ring: Asos
Ring diamantpanter: Chique

Godmorgon! Här har ni världens tröttaste Sofie!
Saker har hänt, tårar här fällts, berättar mer en dag då det är lämpligare.
Just nu ska jag bara koncentrera mig på att vara den bästa jag kan vara, jobba så svetten lackar (fast det gör dne inte för jag har tagit Absolut torr, haha), och jag ska äta vad jag vill nu  i några dagar så jag kan få lite äckelkänsla över allt som är gott ;) haha!

Tänk att det är fredag idag? Min största fiende just nu är tiden, för tiden går för snabbt! SHOOOP SHOOP, ett knäpp med fingrarna och det är ny vecka, ny månad heeela tiden! Brukar jämföra det med att det är ett nytt avsnitt av True Blood (som kommer varje måndag) hela tiden. Nu har fan 12 veckor, 12 avsnitt snart gått! AAA aaaaaaaaaaaah . . .

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0