howdy!

Sitter här nu när jag istället bör göra mig iordning för jobb! Men ni vet hur det är .. man fastnar lätt ;)

Det blev mumsig sushi igår, sen idol och Pirates of the caribbean. Har sovit som en stock inatt så förhoppningsvis blir det en lika härlig dag :D
Trots att det är lördag så ska jag faktiskt inte göra ett JOTA! Jobb sen hem till mys bara, det har blivit och kommer bli många fler jobbhelger nu framöver, men man ska inte klaga. Fruktansvärt lätta pengar då man älskar sitt jobb så tiden oftast rinner förbi lika snabbt som en höna skiter.

Vet inte om det blir mer här idag, men annars tycker jag att ni ska njuta av den här killen, hur bra är han inte? WOOOH!

Kommentarer
Postat av: sandra

JA HAN ÄR HET!

2010-09-11 @ 09:05:37
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Giz

sv: hehe jag tycker alltid jag målar utanför så jag målar sällan naglarna;D

2010-09-11 @ 10:20:17
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0