not lady in red

Godmorgon! :)
Jag är fit for fight denna morgon, vaknade pigg som en unge och väntar just nu på att Kajsa ska höra av sig!
Vi hade ju planerat att åka ut till skogen idag, haha! Bara gå runt, snacka massa, plocka en svamp eller två och njuta av den sista solen.
Men jag vet i katten ..Det blåser rätt rejält Kajsa? ;) Kanske skulle stannat inne och tagit en slabbig pizza och en film istället? ;)

Vi hade iallafall jättetrevligt igår, synd bara att all alkohol hade gått ur kroppen när man var på plats på "kräm". Och NEEEJ, jag hade inte min röda klänning på mig ;) Vet inte hur många som sa ifrån igår "hörreduuu duu vart är den röda klänningen?" ;) Men jag klarade inte av den, hade tydligen bara svarta strumpbyxor hemma och nä, jag klarade inte av att ha svarta strumpbyxor till en röd klänning så jag skippade hellre klänningen. Så that's the story :D


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0